December 24, 2019

Setelah sekian lamanya, Header Baru

Assalamualaikum, seiring dengan tahun baru nak mula sikit masa ja lagi, sha pun terasa nak ja ada header baru..nak buang mood lama..so tercipta lah header yang ada dekat atas..ada umie dan edan ja hahaha..baba kerja..

Simple kan..

Sha tengah baik pulih sikit template blog ni..masih kosong lagi..bloglist pun belum ada..makan masa kot..sebab.kena tunggu edan tidur..dah tidur..sha kena take time pula belajar balik godek kod kod semua ni..alahai..tadi hang jap sebab hilang satu kod html..ahh naya kau..habis 30minit dekat situ..haha

Header sha tak macam budak2 juga kan?? Ke macam...org dah berusia hahaha...sapa ckp cantik meh sha nak belanja 1 header..perghh rajinnya sha kan...hahaha...

Gurau..

6 comments:

  1. hai sha..salam kenal dari sisyat :-)

    ReplyDelete
  2. header CANTIKKK! *okay cepat belanja kc header satu hahahaha gurauu.

    honestlyy, cantik header.. simple and cuteee!

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)