Mendung Atau Jerebu? - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

September 14, 2019

Mendung Atau Jerebu?

Mendung atau Jerebu? | Assalamualaikum, cuaca 2 3 hari ni nampak agak suram, sha pun dah lama xbawa edan jalan2 pergi taman permainan..sebab edan kena selesma pula..mesti terjangkit oleh baba ni..selesma baba dah sembuh..oh iya sekarang musim jerebu kan..Sandakan pun terkena tempias nya..

Permandangan dari bilik, itu adalah airport sandakan..kelam ja cuaca kan..

Umie decide xmo keluar ari ni, lagipun baba kerja halfday..ingat mau pergi ninso cari barang..Tapi cuaca xbagus pula huhu


So kita tutup tingkap, dan pintu, duk dalam bilik ja hari ni..on penapis udara..jom tidur hihi

Moga2 jerebu ni tidak buatkan mood kita jadi 'mendung'..hihi..happy selalu tauu

2 comments:

  1. Kat sini mendung dan hujan.. Tak la teruk sangat jerebu...

    ReplyDelete
  2. Kat sini, KL pon gelap. Tapi hujan memangs sekejap dan sikit je. Jaga kesihatan

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Simple Blogger Jump to Top Button Plugin