Isteri Hatinya Penuh Rahsia - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

August 8, 2018

Isteri Hatinya Penuh Rahsia


Kadang-kadang dia sanggup pendam sendiri segala luka, 
Sakit macam mana hatinyaa, takkan sekali cerita kepada keluarga,
Walau suami buat hal, tetap dia sembunyikan dengan senyuman,
Walau hidup susah, makan hati, dia simpan dan tidak menjadi untuk minta simpati.

Sebab dia tidak mahu orang benci akan suaminya,
Tapi sesekali air mata itu tumpah, bantal pun boleh basah
Bagi dia tidak mengapa,

Biar orang nampak indah, biar orang nampak macam senang,
Nampak bahagia, nampak tenang dan senang, tiada masalah
Bagi dia tidak mengapa, semua ada hikmah.

Kata-kata dari FB: Rumahtangga bahagia selamanya

Isteri Hatinya Penuh Rahsia Kahwin itu bukan tak semuanya tak indah seperti yang disangkalkan, yup sha baru 8 bulan kahwin haha, mungkin terlalu awal untuk sha meluah pasal bahagia mahupun kesengsaraan, hahaha, ehh korang pun alami benda yang sama kan??? tapi memilih untuk pendam ja, kadang rasa macam let it be, suami kan kita kena hormat, apapun sha sayang suami sha hahaha..entry ini saja-saja tauuu, tiada kena mengena dengan apa-apa..just sharing..hihi

3 comments:

  1. Hidup berumah tangga.. begitulah.. Mula-mula kahwin dulu memang memendam je.. Tapi bila dah nak masuk 10 tahun nie, Sha lebih suka luahkan.. Daripada memendam dan sakit hati.. baiklah luah dan bincang.. Lebih harmoni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Simple Blogger Jump to Top Button Plugin