Sinopsis Cinta Fatamorgana - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

May 18, 2018

Sinopsis Cinta Fatamorgana

Sinopsis Cinta Fatamorgana | Assalamualaikum, guysss, selamat berbuka puasa semua, macam biasa, Sabah adalah negeri yang terawal berbuka puasa heee, mesti korang tengah layan habis cerita ini kan? sha tak berapa suka tengok drama TV3 jam 7 tapi since cerita ini lain dari yang lain, terlayan lah juga kan haha..mari baca Sinopsis Cinta Fatamorgana

Image result for sinopsis cinta fatamorgana

Cinta Fatamorgana mengisahkan tentang Huzair dan Rifqi yang telah bersahabat baik sejak mereka masih kecil lagi. Kedua-duanya menyimpan perasaan terhadap seorang gadis bernama Nur Wildad. Selepas selesai SPM, ayah Huzair telah membiayai pengajian mereka di sebuah universiti. Ditakdirkan Huzair dan Wildad bertunang. Namun Huzair selalu sibuk dengan kerjanya membuatkan Wildad semakin rapat dengan Rifqi. Suatu hari Huzair ditimpa kemalangan yang menyebabkannya lumpuh sebelah kaki dan hilang penglihatan. Setelah kembali sembuh, Huzair kembali untuk menjalin hubungan dengan Wildad. Dan Rifqi mengalah demi menjaga persahabatan mereka. Namun akhirnya Huzair menyedari bahawa Wildad lebih menyayangi Rifqi berbanding dirinya.

Apakah pengakhiran cerita ini? kenalah tengok kan haha, sha pun ternanti-nanti episode akhirnya..eh korang jangan lupa pergi solat terawih tauu..selamat berpuasa :)

4 comments:

  1. Oo camni ke jalan ceritanya. Alah kesian la pula dengan huzair tu

    ReplyDelete
  2. waahh ade aeril zafrel lah hihi~ jemput singgah ye!
    http://blognurfarizah.blogspot.my/2018/05/malas-nak-fikir-bawal-ke-shawl.html

    ReplyDelete
  3. pening jugak kalau bercinta dengan kawan sendiri ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Simple Blogger Jump to Top Button Plugin