Lirik Lagu Armada Asal Kau Bahagia - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

October 13, 2017

Lirik Lagu Armada Asal Kau Bahagia

Lirik Lagu Armada Asal Kau Bahagia | Assalamualaikum, kemarin malam dengar rumah dibawa karaoke, dorang nyanyi lagu ni, sha kan terasa betul dengan lirik lagu ni, lagu Armada semuanya best-best kan. Lepas tu sha teringin nak kongsi Lirik Lagu Armada Asal Kau Bahagia, biar semua tahu hati kita juga perlu rasa bahagia cehhhh hahaha..


Yank…kemarin ku melihatmu
Kau bertemu dengannya
Ku.. rasa sekarang kau masih
Memikirkan tentang dia

Apa kurangnya aku di dalam hidupmu
Hingga kau curangi aku..

Katakanlah sekarang
Bahwa kau tak bahagia
Aku punya ragamu
Tapi tidak hatimu..

Kau tak perlu berbohong
Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya
Asalkan kau bahagia

Yang ku rasa sekarang kau masih
Memikirkan tentang dia
Apa kurangnya aku di dalam hidupmu
Hingga kau curangi aku..

Katakanlah sekarang
Bahwa kau tak bahagia
Aku punya ragamu
Tapi tidak hatimu..

Kau tak perlu berbohong
Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya
Asalkan kau bahagia
Katakanlah sekarang
Bahwa kau tak bahagia

Aku punya ragamu
Tapi tidak hatimu..
Kau tak perlu berbohong
Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya
Asalkan kau bahagia
Asalkan kau bahagia

Credit to Lirik Wikia

5 comments:

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad