21 March 2015

Aisyah dan BFM kupas hukum HUDUD


Tadi lepas makan, bos tanya pasal Kelantan ada undang-undang baru, sha ni bukan tengok berita sangat..nasib baik ada FB, dapatlah info sikit mengenai isu semasa..maklumlah orang tiada TV haha...so bila bos tanya macam tu, sha jawab ok apa..kalau mencuri boleh potong tangan..see..spontannya aku jawab..hakss..bos jawab ohh..kalau begitu semua orang lari lo..(bos orang cina, kurang tahu pasal Islam) sha senyum ja..

Tapi sha kurang setuju tentang kupasan Aisyah dan BFM tentang hudud di Kelantan..pasal tudung..dia cakap..eh sejak bila ni?ohh sejak ada hudud..emm..rasanya tutup aurat tu dah lama kot..dia Islam tapi tak tahu ka? atau buat2 tak tahu? kuang kuang kuang...

Credit to Youtube

Kata Amran Fans, video ni dah kena delete selepas kena kritik, tapi sayangnya video ni dah kena download sebelum dia delete..so kalau ada apa2 perkara nak dikupas, kena fikir panjang..jangan nanti sesal separuh nyawa :D
Post a Comment