Harga Runtuh - Domain [dot] my RM9.90

by - Sunday, November 23, 2014

Wah murah gila tu, jika dibandingkan dengan domain sha yang www.opzzpinky.my ni dalam RM28, so siapa2 yang teringin nak tukar domain boleh lah jenguk di SINI sebabnya promo tak lama..sampai 30hb ni sahaja..

Sha pun nak renew domain, tapi tak tahu nak buat macam mana, tahun lalu dealer tolong renew kan..
ada yang boleh tolong sha tak? hihih



You May Also Like

1 Comments

  1. fuhh murah gila . singgah sini :)

    http://www.blogparihh.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)