Harga Minyak Naik 20 Sen

, , 4 comments

Huuu..panas..panas..sejak semalam benda jadi panas selepas PM bagi pengumuman harga minyak naik 20sen, sha actually erk..apa ni? ahh langsung tak tengok berita kan..haha..tengok FB dah berpulun2 status pasal berbaris nak isi minyak.

Minyak naik 20sen..Wajar ka tak?

Bagi sha, kira sha adalah pengguna, even belum ada sebijik kereta tapi ia menjejaskan kenderaan lain, contohnya pengangkutan awam, dorang lagi lah nak naikkan harga tambang..kan..

Kos penghantaran barang pun akan naik dek berita buruk ni..

Apa lah nak jadi..tahun depan dah ada GST..
makin hari, susah nak tanggung diri sendiri..

yang susah makin susah..
emmm...

4 comments:

  1. Ya btl tu sha skrg n pun harga brg makin melambung2 tinggi harganya ishh nda taw la.kecian yg brpndptn kecil

    ReplyDelete
  2. Betul tu dik...dengan kenaikkan harga minyak ni harga barang pasti akan naik juga...

    ReplyDelete
  3. Wlpn Mnyk naik, nk x nk kna jgk hadap.. Bertabah je la.. T__T

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)