Dia bukan Jodoh Awak

by - Thursday, October 23, 2014

Tabahlah wahai sahabatku yang kini sedang putus cinta, yang pernah mengalaminya, dan mampu berdiri semula itu kuat..salute !! buat apa nak dikenangkan benda dah jadi, sepatutnya kita lebih bersyukur Allah sedarkan kita dari cinta yang kurang sempurna..

Dan ingatan buat diri sendiri juga, jangan terlampau bahagian dengan cinta yang sekarang..hihi...
Doakan yang terbaik untuk sha yaaa

You May Also Like

3 Comments

  1. yang kau pergi couple bertahun- tahun tu spe suruh.. couple sehari selepas tu kahwin lah.. tu Jodoh.. Kalau couple bertahun- tahun org tu senanglah berubah hati. Ingatnya hati kita ni tak berubah- rubah ke.. Sbb tu lah bnda baik harus dipercepatkan..

    ReplyDelete
  2. Zumal pun pernah alami walaupun perit tetap kena tempuhi jua...

    ReplyDelete
  3. Allah dh tulis siapa yng terbaik buat kita..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)