Rainbow Loom - DIY

by - Tuesday, September 30, 2014


Comel ja bila buat gelang getah warna warni macam ni..ala senang ja buat ni..5minit dah siap..korang boleh buat sendiri..cari tutorial dekat u tube, tapi bahan kena ada lah kan..banyak lagi pattern menarik..sha mampu buat ni ja..haha yang basic..oklah lagipun sha buat ja, pakai tak..

Nak buat hadiah GA di FB nanti,,siapa nak??

You May Also Like

6 Comments

  1. Saya suka buat ni, sama suka buat jugak tapi tak pakai :3 Guna kit dia banyak boleh buat saya tak ada kit dia pun lagi

    ReplyDelete
  2. Wah ! hebat ya pandai buat kek.tahnia

    ReplyDelete
  3. Lya x prnh buat lgi bebudak suka ni

    ReplyDelete
  4. ramai yg pakai ni . tapi ada kes yang elergik bile pakai tu . hati2 ye

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)