Rainbow Loom - DIY

, , 6 comments

Comel ja bila buat gelang getah warna warni macam ni..ala senang ja buat ni..5minit dah siap..korang boleh buat sendiri..cari tutorial dekat u tube, tapi bahan kena ada lah kan..banyak lagi pattern menarik..sha mampu buat ni ja..haha yang basic..oklah lagipun sha buat ja, pakai tak..

Nak buat hadiah GA di FB nanti,,siapa nak??

6 comments:

  1. Saya suka buat ni, sama suka buat jugak tapi tak pakai :3 Guna kit dia banyak boleh buat saya tak ada kit dia pun lagi

    ReplyDelete
  2. Wah ! hebat ya pandai buat kek.tahnia

    ReplyDelete
  3. Lya x prnh buat lgi bebudak suka ni

    ReplyDelete
  4. ramai yg pakai ni . tapi ada kes yang elergik bile pakai tu . hati2 ye

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)