Cabaran 30 Hari - Hari Ke8 | 5 Lagu Cinta Kegemaran Sha - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

September 8, 2014

Cabaran 30 Hari - Hari Ke8 | 5 Lagu Cinta Kegemaran Sha

Cinta..kau dan aku...takkan mungkin bersatu..*tet* ni lagu perpisahan ni..haha..sha suka lagu yang membuai2 gitu..kalau nak listkan memang tak cukup 5, hihi, so sha listkan veri English songs..

1. My All by Mariah Carey
2. Everytime by Britney Spears
3. Homeless Heart by Jennet
4. Melting by Davichi
5. The one that got away covered by Tiffany and Chester

12 comments:

  1. wah minat mariah carey. lagu bila tajuk lagu memang saya tak boleh tangkap lagu apa tu. Tapi kalau dengar baru boleh tahu pernah dengar atau tak.

    teruskan cabaran 30 hari

    ReplyDelete
  2. My All tu ahkak suke..

    "Living in the memory of our song
    I'd give my all for your love tonight..... lalalallala."

    ReplyDelete
  3. lagu cinta versi omputih lebih feeling.hehe

    ReplyDelete
  4. suke lagu my all tu.. feelingg... hihi

    ReplyDelete
  5. Yg pertama & kedua, memang layan...yg lagi 3, saya kne dengar ni...^_^

    ReplyDelete
  6. Hehe.. Samalah.. Akak pun suka lagu yang membuai2.. Pastu fefeeling sensorang.. PAstu nangis.. Haha..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  7. kalau saya mesti tak boleh jawab soalan ni..sebab fail bab lagu..huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad