07 August 2014

Si Kembar Miau Miau


Si Pengemar kucing antara yang melihat entry ni, kita geng..emm..kali ni, post pasal telatah si kembar kucing siam ini, yang putih lagi gebu, kemana saja pergi mesti berdua.

Tadi, time sha tengok tv, dorang panjat almari ni, posing semacam ja..macam comel pula..terus terdetik hati ni nak ambil gambar, amboi...suka pula bergambar..haha




Comel dak?? lupa bagitau, nama dorang upin dan ipin, sha juga nda tau mau bagi nama apa, maklumlah kembar..hihi..nama tu ja sesuai, tapi...sha langsung nda tau mana satu ipin, mana satu upin..hahaha...


eh..ini siapa? manja nya...oh ya..ini abang si kembar, namanya si tegap..haha..sebab dia tegap sangat, muka dia macam iklan makanan kucing, wiskis tu...hihi..tapi sha takut mau dekat dengan dia ni, sebab ganas..mau kasih mandi pun sha takut..tapi bulu dia bersih =.='

Dengar cerita orang2 tua, bila kita gambar kucing, kucing akan hilang/mati? sha rasa betul..sebab dulu kucing sha nama kingking..pun mati selepas sha gambar dia..*sob*

Pendapat korang atau korang pun pernah alaminya?


Post a Comment