Si Kembar Miau Miau - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

August 7, 2014

Si Kembar Miau Miau


Si Pengemar kucing antara yang melihat entry ni, kita geng..emm..kali ni, post pasal telatah si kembar kucing siam ini, yang putih lagi gebu, kemana saja pergi mesti berdua.

Tadi, time sha tengok tv, dorang panjat almari ni, posing semacam ja..macam comel pula..terus terdetik hati ni nak ambil gambar, amboi...suka pula bergambar..haha




Comel dak?? lupa bagitau, nama dorang upin dan ipin, sha juga nda tau mau bagi nama apa, maklumlah kembar..hihi..nama tu ja sesuai, tapi...sha langsung nda tau mana satu ipin, mana satu upin..hahaha...


eh..ini siapa? manja nya...oh ya..ini abang si kembar, namanya si tegap..haha..sebab dia tegap sangat, muka dia macam iklan makanan kucing, wiskis tu...hihi..tapi sha takut mau dekat dengan dia ni, sebab ganas..mau kasih mandi pun sha takut..tapi bulu dia bersih =.='

Dengar cerita orang2 tua, bila kita gambar kucing, kucing akan hilang/mati? sha rasa betul..sebab dulu kucing sha nama kingking..pun mati selepas sha gambar dia..*sob*

Pendapat korang atau korang pun pernah alaminya?


12 comments:

  1. Wah cute miut kucing Sha... Zumal pun bela kucing gak ^_^

    ReplyDelete
  2. Asslmkm sha.. Comelnya kucing2 tu.. Tetiba rndukn kucing kt umh mak..
    Erm.. Bab mati tu rasanya jgn terlalu percaya.. Semua tu kuasa Allah.. Sbb nya kitorng pun suka ambik gmbr kucing kt umh tu.. Alhmdulillah, masih ada lg mereka..

    ReplyDelete
  3. comel si kembar tu dua dua putih

    ReplyDelete
  4. Comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kucing2 mu....*geng* rindu dengan kucing di rumah jgkk :(

    ReplyDelete
  5. alololoo.. kiutnya kucing sha mcm tuan dia :)

    ReplyDelete
  6. cumelnye! ni sume kucing sha ke?
    tak tahan. nama upin ipin tu. ahaha
    aah. pendapt org tua tu, mak iqa pun ada ckp mcm tu. tp anak kucing.
    anak kucing yg baru lahir, klu amek gmbr mati kucing tu. he.. boleh cye ke?

    ReplyDelete
  7. Demand sangat miau2 tidur di tempat tinggi. :D

    ReplyDelete
  8. bela kucing memang best. tambah pula ada kembar seperti ini memang best.
    saya ada pengalaman pahit ketika bela kucing. hingga hari ini tak sampai hati nak bela lagi

    ReplyDelete
  9. comelnya yg putih tu kita genk peminat kucing..minta hheee..ya ada juga org tua ckp mcm tu ermm memang btl

    ReplyDelete
  10. comelnnya...teringin nak bela kucing ...tapi mak tak bagi...kang tak terjaga pulak...buat aniaya ja kucing tu nanti....huhu...

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad