Shawl Lace CT Murah dan Cantik

, , 8 comments
Hello pengemar tudung shawl, kali ni nak mencuba nasib promote tudung yang mula nak femes, maklumlah dah nak dekat raya..rugilah korang kalau tak grab sehelai kan..harga pun bukannya mahal, harga mampu milik...


13 warna idaman anda untuk dipakai hari raya ini, mari belek2 mana lah tau berkenan..

Sehelai HARGA RM 35 Free Postage
Beli banyak boleh murah..manalah tau nak bagi mak, nenek..
Berminat boleh contact :-

8 comments:

  1. Eh, cantik.. lagi cantik dari tudung Fareeda tu ha - stanzaku

    ReplyDelete
  2. Hi, can u do me a favor? I'm entering a contest, can u click this link and wait for the facebook page to fully loads then you can just close the tab.. it's for a contest and I really want to win the prize... I promise you it's not a spam link or one of those virus links. I swear.. http://a.pgtb.me/hrHcVM?app_data=entry_id%253D62179234
    Seriously, ini bukan virus link... JANJI bukan virus link... please.. *puppy eyes*

    ReplyDelete
  3. Banyak cantik la sha mcm berkenan hhre

    ReplyDelete
  4. pink cantik,pepel cantik,merah cantik,mustard cantik...mcm nak semua..:)

    ReplyDelete
  5. kalau beli banyak berapa harge nye?

    maaf ye tumpang lalu., nak tanye..contoh 10 helai?

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)