0807 - Hari Lahir dia..

, , 5 comments


Sha memang suka ingat hari-hari yang special..contohnya hari lahir..dan sha ingat hari lahir adik beradik sha..kawan2 rapat dan lain-lain..unik kan orang macam sha..bila ja tengok tarikh, terus automatik cakap dengan mama dan adik2..hari ni hari lahir bapa..kalau arwah hidup, tahun ni dah umur 56...

Tak sangka, dia dah tinggalkan kami sekeluarga 2 tahun lebih..dia meninggal pada 20 0ctober 2012, sehari sebelum ulang tahun kelahiran adik bongsu sha..sekelip mata ja Allah ambil..

Pesanan sha..hargailah orang tua kita, selagi mereka masih hidup..nanti bila tiada akan rasa balik apa yang kita lakukan pada mereka..

Semoga Arwah tenang dan bersama orang2 yang beriman..semoga amal ibadah yang dia lakukan diterima Allah..tiada Ayah sehebat dia..
Al-Fatihah :(

5 comments:

  1. Sabar ya sah Allah lebih sayangkannya..kita senasib bykkan berdoa

    ReplyDelete
  2. setuju, hargailah orang tua kita, selagi mereka masih hidup.. kite pon dah takde abah, tahun ni dah 9 tahun...Alfatihah

    ReplyDelete
  3. sabar ye. Allah lebih sayangkan dia. Sha terus berdoa utk arwah ayah, jaga aurat, jaga tingkah laku. Supaya dia tenang & aman di sana. insyaALLAH :)

    ReplyDelete
  4. sabar ye sha..inshaAllah sentiasa kirimkan doa buat dya disana..

    bahagia kan ibubapa selagi hayat dikandung badan..:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)