Fungsi Block dalam Facebook

, , No Comments
Ada orang marah sha block dia dari tengok FB dan Blog sha..dan ini jawapannya..

Bagi sha block adalah jalan terakhir kalau tak nak kan pergaduhan, tak nak kan sakit hati dan lain2 perkara negatif, bukan sahaja dari putus cinta tapi dari kawan2 yang kita rasa sangat merbahaya..

Bak kata pepatah, setiap kejadian itu, ada hikmahnya tersendiri, Mark pencipta FB bukan senang2 nak cipta "BLOCK" dengan tiada fungsi, begitu juga Allah cipta lalat dengan tiada faedah..ada sebenarnya..begitu juga perjalanan kisah kita..terhentinya disini itu sebab Allah dah aturkan semuanya...itulah kekuasaan Allah :) Wallahualam..

Kepada stalkers..sudah2lah jadi stalk FB orang, adapun niat korang hanya nak tengok perkembangan orang yang korang block tu, tapi takut nanti sendiri yang sakit hati..iya dok? 

eh..ni macam cakap diri sendiri ja ni? hahaha..
#SayaBukanStalker :P

0 Comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)