Papinka. Masih Mencintainya

, , 5 comments
Oh, jiwang haha..ada lah sikit2 normal lah kan, wanita yang romantik is jiwang karat..I am :P cuma sha rindu dengan kenangan lama, kalau nak bina balik, kena cari yang betul2 nak berjuang sehidup semati, jadi taklah kecewa lagi..iya dok?? dan Insya Allah kali ni sha nak dia lamar sha terus, no couple2x...

So lagu ni bila berkumandang ja diradio sha jadi teringat kisah lama..past is past, Allah dah sedarkan apa yang berlaku ada hikmahnya...apapun terima kasih sebab pernah singgah mengembirakan hati kecil ini..cehh..

Jika teringat tentang dirimu
Berlinang air mataku
Ku rindu saat-saat bersamamu
Kasih sayangmu padaku

Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu
Courtesy of liriklagu.asia
Aku selalu mendoakanmu 
Agar kau bahagia 
Bersama dirinya selamanya

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya

Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu 
Agar kau bahagia 
Bersama dirinya selamanya wooo wooo

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya wooo wooo huuu



5 comments:

  1. laa akak ketinggalan kapaltebang
    tak kenai pun kumpulan ni, hehe :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dik...akak pun suka dengar lagu ni...

    ReplyDelete
  3. Pergh!!!! Jiwang gak sha.. haahaha

    ReplyDelete
  4. same goes to me. haha. dengar je lagu ni comfirm hati sayu je. kan kak? T_T

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)