25 April 2014

Aku Memang CENGENG

Entry sedih malam ni, rasa macam besok malas pula mau kerja, lately selalu ja rasa nak nangis tapi tak bersebab, so malam ni tak tersengaja belek entry pasal arwah bapa, ingat dulu2 dia selalu gelar sha cengeng..sha memang kuat menangis, kuat terasa, sangat sensitif maklum lah anak bungsu perempuan..hiksss

Sha manja juga dengan arwah..sha rindu dia..rindu sangat2..taip entry ni pun tengah berlumuran air mata, kena tahan mukus lagi..haha..confirm pergi keja mata bengkak..cengeng betul kan :P

Baca entry http://www.opzzpinky.my/2012/07/bapa-tahu-sha-mahu-pulang-kk.html memang buat sha menangis..siapa tak menangis bila kehilangan orang yang kita sayang kan ;(

Al-fatihah..
semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yang beriman..
amin :)



Post a Comment