Nuffnang : Credited sebelum tarikh start

, , 3 comments
Alhamdulilah, dapat juga BE untuk bulan 2, sejak dua menjak ni, nuff jarang sangat bagi BE dekat blog sha..blog korang macam mana?? mesti masyuk kan? hihi..rezeki orang la..kita tak tahu kan..
Tapi BE kali ni, dah credited sebelum tarikh start..ayoyo..awat awal sangat credit?? start 3/03 tapi dah credited...macam mana tuu?? kena antar surat lah dekat nuff ni..huhu..

3 comments:

  1. Samalah, kiera pun ada BE yang macam nihh .. Huhuhu

    ReplyDelete
  2. I am regular visitor, how are you everybody? This article posted at this web site is truly nice.


    My web blog - camcokine

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)