Kucing Dibakar hidup-hidup - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

January 19, 2014

Kucing Dibakar hidup-hidup

Photo credited to FB

Subhanallah, kecian kucing tu (gambar atas) dibakar hidup-hidup dalam sangkar, apa sebenarnya motif dorang (yang bakar) tu pun sha tak tahu, tiada perikemanusiaan langsung, sha tengok pun geram dengan orang yang buat tu..Semoga Allah membalas setiap perbuatan orang tersebut..

Sha terpanggil untuk membuat entry ini sebab sha sedih tengok manusia di akhir zaman, memperlakukan binatang sangat kejam, ada yang siat kulit kucing, dan lain-lain, tahukah korang kucing adalah binatang kesayangan Rasullulah? sehinggakan kucing tidur dibaju, Baginda sendiri koyakkan baju itu, tanda Dia tidak mahu menganggu kucing tidur tadi..Subhanallah..

Tapi bila tengok gambar diatas, terasa terkedu sangat, kenapalah ada manusia berhati binatang buat macam tu...sedih :(

7 comments:

  1. kucing tak salah.. kucing tak berakal.. manusia je ciptaan Allah yang paling sempurna.. :'( tak sanggup nak tengok.. baru je beberapa minggu lepas ada orang pijak kucing sampai mati tapi alasannya terpijak..

    mereka yang bunuh haiwan peliharaan kesayangan Nabi Muhammad ni kejam..

    p/s : tak sanggup tengok.. menitis air mata

    ReplyDelete
  2. Ee.. Geram.plak tgk.. Rsa nk.bkar org ygbuat tu hidup2 gak..

    ReplyDelete
  3. rasa mcm nk nangis sedihnya....kesian kucing kejam giler orng tu

    ReplyDelete
  4. I've read some good stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.
    I surprise how so much effort you place to make this sort of fantastic informative web site.


    Have a look at my blog :: web hosting in india

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad