Tanda Kelopak Mata Bergerak - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

January 7, 2014

Tanda Kelopak Mata Bergerak

Penat dan geli bila mata sebelah atas kanan sha ni bergerak-gerak dari tadi pagi lagi, rasa macam annoying pun ada, apa kena dengan mata ni, terasa macam terkenyit-kenyit pula dekat orang lain.tapi sha nda buat pun..lucu..korang pernah tak??

Sha dah google pasal ni..dan sha dapat :-

  1. Jika Alis Kanan bergerak-gerak – akan bertemu orang yang disenangi.
  2. Alis Kiri – akan mendapat wang.
  3. Kelopak Mata Kanan diatas bergerak – akan mendapat keuntungan dan beroleh keamanan.
  4. Kelopak Mata Kanan dibawah bergerak – akan mendapat kesusahan.
  5. Kelopak Mata Kiri diatas bergerak – akan mendapat kebaikan.
  6. Kelopak Mata Kiri dibawah bergerak – hendak menangis.
  7. Ekor Mata Kanan bergerak – menerima kedatangan orang jauh.
  8. Ekor Mata Kiri bergerak-gerak – mendapat sedikit kepayahan.
  9. Biji Mata Kanan bergerak-gerak – akan menangis dalam bercinta.
  10. Biji Mata Kiri bergerak-gerak – gembira dihati.
  11. Kening Kiri bergerak-gerak – beroleh kelapangan.


Bold : aah, mata bahagian tu lah yang bergerak, alhamdulilah dapat keuntungan, sebab tadi gaji..haha..cepat2 beli barang mau buat aiskrim oreo..ntah jadi ka nda tu..tukar topik pula~

2 comments:

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad