Makan Maggie Sedap - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

December 5, 2013

Makan Maggie Sedap


Assalamualaikum

Hari ni sha kerja malam..huhu..tak suka..tak suka...tapi apa boleh buat...kan..kan..so mata sha ni nda mau tidur..kalau malam boleh berjaga okla..huhu..so boring2 dibilik, lapar pula..jom makan maggie sedap, kering punya..haha..sapa pengemar maggie boleh buat maggie ni jadi keropok..memang sedap...

Nantikan CONTEST BLOG TERCUTE pada 12 am - 6 Disember ini :P

6 comments:

  1. sha keja kat mana?...kita pun penggemar mage sedap bab wangi hihihi

    ReplyDelete
  2. baru masak semalam. saya pun suka makan, mmng sedap~

    ReplyDelete
  3. mee sedap ni kalau yg goreng punya sedap lah tp kalau yg berkuah serius tak best..=D

    ReplyDelete
  4. Nak menang topup Rm10 ? jom join !

    http://www.syuhadasalleh.my/2013/12/simple-giveaway-by-syuhada-salleh.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad