09 July 2013

Couple Seminggu?

Assalamualaikum
Korang dah tengok tak video hangat kat FB semalam..haha..lucu lah..bukan nak cakap apalah, tapi orang lain dah komen benda yang 'pelik'..dah femes dah budak ni..huhu..
maaf..video terpaksa di delete atas sebab2 tertentu :)
aduhai ni nak buat video ni tak pikir kah perasaan parent..malu lah aish..sekelip mata ja dia dah jadi bualan orang ramai..ni the power of FB sangat berpengaruh..haha..
tapi....
betul kah?? emm..
Post a Comment