Pantang Larang Kucing Beranak - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

June 10, 2013

Pantang Larang Kucing Beranak


Assalamualaikum

hye guys..lucu dan pelik tak keyword hari ini? hahaha..*gelak jahat* siapalah yang buat lawak diblog sha ni?? 0.o?? ok2 sorry sungguh menghampakan korang semua..sha langsung tiada tips untuk itu..hahaha

Tapi nak story, sha pernah tengok kucing beranak, 1stly tu dia menigau2..cara tempat yang terbaik untuk melahirkan anak..tup2 keluar 8 anak..wah..hebat oh..hihih..geli? emm..tak kot..sebab suka tengok dia lahirkan anak ramai..semua comel2..

Siapa2 yang ada tips pasal keyword tu boleh PM sha :P

6 comments:

  1. 8? Ramainya! Selalu 4 atau 6. Kucing Arol kalau beranak takde pantang larang pun. Cuma kurung dia dalam sangkar jek sebab takut dia bawa lari anak2 dia dan sembunyi kat tempat rahsia. :)

    ReplyDelete
  2. hehehe,,,kucing pown ada nk pantang larang jgk ker..ingtkn org jew,,eh2 siapalha yg cri keywords tue,,

    ReplyDelete
  3. wah...kucing pun ada pantang larang ker...ekekekeke....

    ReplyDelete
  4. kucing beranak pun kena pantang gamaknya...pantangnya jangan bagi jumpa kucing jantan la kot..heheh

    ReplyDelete
  5. haha..mgkin ada yg nak sgt taw kot..puas cari laa..

    ReplyDelete
  6. mcm² y diorg cari kan..sabo jelahh

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad