Kalau bukan PINK, itu bukan AKU - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

May 18, 2013

Kalau bukan PINK, itu bukan AKU


Assalamualaikum

apabila kehilangan benda yang kita sayang, Allah akan mengantikannya.. di entry [ini] sha bagitau yang sha kehilangan data dalam laptop kan? check balik..betul tak..hihi..actually sha services laptop..tanpa backup sendiri..lalu data hilang..nak nangis tak berlagu..tapi apa kan daya..

so semuanya sha buat balik..dah setel kecuali tutorial blog..tak apa pelahan2 la kumpul semua tu..ni sha nak bagi tengok desktop serba pink..


menu buatan tangan sha..pink..hihi..sha kalau bukan pink..tak ada mood..namanya juga pinky kan :P
so alhamdulilah sha sudah menerima 'kehilangan' itu sebab sha tahu Allah akan mengantikannya dengan yang lebih baik..

#hikmah dari kehilangan, folder sha lebih kemas dan loading ringan ja..hihi..

4 comments:

  1. meme suke ek kale pink?tahniah nk lembut kale tu tapi 2 bukan kale kesukaan BK. BK xsesuai kale 2

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad