18 May 2013

Kalau bukan PINK, itu bukan AKU


Assalamualaikum

apabila kehilangan benda yang kita sayang, Allah akan mengantikannya.. di entry [ini] sha bagitau yang sha kehilangan data dalam laptop kan? check balik..betul tak..hihi..actually sha services laptop..tanpa backup sendiri..lalu data hilang..nak nangis tak berlagu..tapi apa kan daya..

so semuanya sha buat balik..dah setel kecuali tutorial blog..tak apa pelahan2 la kumpul semua tu..ni sha nak bagi tengok desktop serba pink..


menu buatan tangan sha..pink..hihi..sha kalau bukan pink..tak ada mood..namanya juga pinky kan :P
so alhamdulilah sha sudah menerima 'kehilangan' itu sebab sha tahu Allah akan mengantikannya dengan yang lebih baik..

#hikmah dari kehilangan, folder sha lebih kemas dan loading ringan ja..hihi..

Post a Comment