Dia dan dirinya

, , 6 comments
Assalamualaikum

Tiba saatnya kita..saling bicara..cehhhww haha..ni nak share gambar kucing kesayangan..nama dia putih..kucing siam..bapa nya nama ultramen..hehe..tapi dah hilang T.T




santai2 di rumput..main tapuk2 bah dia..hihi..comel tak?

#betulkah kalau kita gambar kucing..kucing tu akan mati/hilang??

6 comments:

  1. kalo kucing bulu putih plus lebat plus chubby, memang superb gwiyomi habis hehehe.

    ReplyDelete
  2. patut lah matanyer comel..kacukan alien rupanyer...
    hahhaha

    ReplyDelete
  3. omeinyeee kucing sha :) ayu pon ada kucing nama putih tp kecik lagi :)

    ReplyDelete
  4. FD pun masih tertanya-tanya benda tu. betul ke ek kucing mati bila ambik gambar? macam tipu pun ada. auta je kot

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)