Punca Perbalahan dalam PRU13

by - Sunday, April 28, 2013



Assalamualaikum

Mengundi adalah wajib..ini adalah kali pertama sha datang nak buang undi..siapa sha nak undi itu adalah rahsia..tapi siapa pun calonnya janganlah sampai lemparkan fitnah yang boleh mengakibatkan peperangan antara saudara.

Secara terus terang sha kurang minat dengan politik, sha langsung tak tahu apa yang dorang gembar gempurkan tentang kuasa..tapi yang sha tahu fitnah terjadi apabila sifat buruk hati dan dengki dikalangan manusia yang gilakan kuasa..

so korang fikirlah sendiri ya :)
selamat mengundi


You May Also Like

4 Comments

  1. kan... jagalah mulut... kerana mulut ni, mcm2 bleh jadi.. fitnah pun bleh jadi.. berkempenlah secara sihat^^

    ReplyDelete
  2. akk pun tak suka politik sangat. tak suka bertekak sana sini. sumenye sama je bila dah pegang kuasa.

    ReplyDelete
  3. sama... kurang berminat..
    tapi tetap akan keluar mengundi... huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. selamat mngundi sha..=)

    husna cuit digi kat sini..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)