Dating with Muhd Asyraf

, , 1 comment
Assalamualaikum

jom jenjalan

release tension..jalan2 dengan asyraf..dah besar dah dia..huhu..dah 1 tahun dah budak ini..teringat kembali waktu sha jaga dia..huhu~ susah juga jadi mama :P

hujan dah ~

eh...mana antie?

merenung masa hadapan


nak posing jap..

then bila boring sha pergi makan aiskrim..dah sampai kat kereta orang lain pula yang makan huhu..asyraf2x sha nak rebut pun dia karau menangis..halal ja la :P

wahh..sedapnya

lazat...sampai comot !! 

lepas tu dia belajar driving pula dahhh~

haha..best bah ada baby kan..kalu geram gigit ja..haha..sha ni kan kuat sangat geram dengan baby comel..ahh tak pasal2 jadi dracula..awas :P

1 comment:

  1. amboi .. mam aiskrim. suke ler tue .. heheh tomey

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)