21 April 2013

Cheese Powder yang menyelerakan


Assalamualaikum

perghh..berliur dok? haha..korang belum cuba dah berliur..kalau dah cuba confirm nak lagi..
meh sha nak terangkan apa benda yang warna kuning tuu

Cheese Powder yang halal tiada keraguaan bagi pembeli muslim, bagi pengemar cheezy wadges KFC tidak dinafikan inilah bahan utama yang telah digunakan..


cara penggunaan sungguh mudah dan ringkas..hanya tambah air panas..dan hasilnya




ahh apa tunggu lagi..jom tempah sekarang..
nak bagi anak2 makanan yang disukai
suami tambah sayang :D

CONTACT
FB : SnA's E-shop
Sms/whatsapp : 011-11660442
Blog : http://snaeshop.blogspot.com/


10 comments:

  1. sedapnya !! meleleh air liur ni . hihihi :)

    ReplyDelete
  2. nampak seedapp., :3 sukkaa sangat cheese., hee

    ReplyDelete
  3. erm, yang suka.. cuma mayonis je yg kita xsuka..

    ReplyDelete
  4. sedapa nyer..meh lah sini sikit

    ReplyDelete
  5. Baru je tadi makan..hehe..Memang sedap. ^___^

    ReplyDelete
  6. husna dh pernah beli..sedap!!
    cuma sedap dya lain skit dgn yg di kfc..

    ReplyDelete
  7. wah...sedap...da mcm makan cheezy wedges kan...

    ReplyDelete
  8. sedapnye.. trliur da.. suka cheesy wedges kat kfc tu..skrg da boleh wat sndri ye.. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)