21 March 2013

Masak Ayam dari Rempah Mama Mia


Assalamualaikum

lauk semalam..lupa nak update..autopublish ja.. :P dengan rajinnya sha memasak semalam..terpaksa..satu hari tak makan nasi..perut dah bunyi vibration..so pergi usha2 rempah yang mama mia bagi..uuhhh sedap bau..nak try masak lah..memang sha tak pernah masak cara mama mia masak (resepi yang mama mia bagi) ulit dengan rempah dan tumis..hehe..rasanya cara tu lagi senang..hihih

sha tak lah terer mana..nampak lauk tu pun dah tau lebih minyak haha..kan2? so thnks to mama mia..sebab bagi free rempah dari gerik tu..dan bagi resepi sekali.. mama mia :)

5 comments:

  1. waaaa :D bestnya.. best makan panas2 tu ^^

    ReplyDelete
  2. gulp...
    looks nice...tp yeah mcm brminyak lak...:)
    ~~

    ReplyDelete
  3. sha,.tq mencuba..tapi nampak cam tak jadi laa...warnanya nampak pucat saja,....cuba lagi tau,...ehe...

    ReplyDelete
  4. sedap.. sedap.. terliur dah ni ! :)

    ReplyDelete
  5. at least kita try kan..hehe..=)
    nmpak sedap..nyum..nyum..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)