12 March 2013

Kawan makan kawan II


Assalamualaikum
Dalam entry ini yang lalu..sha ada tanya pengalaman korang pasal ini kan? lamanya baru sha nak bangkitkan balik..haha..never mind..at least sha bincangkan balik :P ramai juga yang komen..thanks..
dan tanya sha ada pengalaman tak tentang kawan makan kawan ini? wahh..seriously ada..berlaku 2-3 tahun yang lepas..tak mungkin sha akan lupakan..tapi sha da maafkan..even benda tu sangat terpahat dihati..err..malas nak story..jom kita baca komen2 dibawah ini..

  • Ada la juga kawan makan kawan ni, yg tak tahan tu awek kawan sendiri pun nak sapu .. huh dasyat tu HEHEHE ^^ info
  • hurmmm... takat ni xd lagi jumpa kawan y macam ni.. huuu.. Alhamdulillah. kawan2 sy ok semua... now days laa... mintak jauh yang xbaik..huhu... awak? acaner. cer cite cerciter
  • xptt kawan mcm tuh
  • alhamdulillah. kes kawan makan kawan tak da lagi. harap akan datang takdok. HEHE
  • bahaya kalau dapat kawan tikam belakang ni..
  • inilah sfat manusia. ada byk sbb kawan makan kawan, iri, dengki, sakit hati, ta puas hati....tengok, semuanya berkaitan dgn penyakit hati,
  • CiM kurang percaya kawan dan CiM tdk seweang2nya nak cerita byk hal pd kawan. lebih selesa bercerita semua perkara dgn hubby sendiri, dialah kawan CiM smpi mati
  • kalau nak citer panjang ni.,mau 3 hari 3 malam tak habis lagi ni
  • ada beberapa kali pernah kena tapi zaman sekolah2 dulu la.Alhamdulillah, sekarang takde sebab saya sangat berhati2 bila berkawan
Post a Comment