12 March 2013

Kawan makan kawan II


Assalamualaikum
Dalam entry ini yang lalu..sha ada tanya pengalaman korang pasal ini kan? lamanya baru sha nak bangkitkan balik..haha..never mind..at least sha bincangkan balik :P ramai juga yang komen..thanks..
dan tanya sha ada pengalaman tak tentang kawan makan kawan ini? wahh..seriously ada..berlaku 2-3 tahun yang lepas..tak mungkin sha akan lupakan..tapi sha da maafkan..even benda tu sangat terpahat dihati..err..malas nak story..jom kita baca komen2 dibawah ini..

  • Ada la juga kawan makan kawan ni, yg tak tahan tu awek kawan sendiri pun nak sapu .. huh dasyat tu HEHEHE ^^ info
  • hurmmm... takat ni xd lagi jumpa kawan y macam ni.. huuu.. Alhamdulillah. kawan2 sy ok semua... now days laa... mintak jauh yang xbaik..huhu... awak? acaner. cer cite cerciter
  • xptt kawan mcm tuh
  • alhamdulillah. kes kawan makan kawan tak da lagi. harap akan datang takdok. HEHE
  • bahaya kalau dapat kawan tikam belakang ni..
  • inilah sfat manusia. ada byk sbb kawan makan kawan, iri, dengki, sakit hati, ta puas hati....tengok, semuanya berkaitan dgn penyakit hati,
  • CiM kurang percaya kawan dan CiM tdk seweang2nya nak cerita byk hal pd kawan. lebih selesa bercerita semua perkara dgn hubby sendiri, dialah kawan CiM smpi mati
  • kalau nak citer panjang ni.,mau 3 hari 3 malam tak habis lagi ni
  • ada beberapa kali pernah kena tapi zaman sekolah2 dulu la.Alhamdulillah, sekarang takde sebab saya sangat berhati2 bila berkawan

5 comments:

  1. Macam2 kawan makan kawan ni......
    Sabar je la...
    Ada hikmahnya pun..
    Kita automatik tau siapa kawan, siapa lawan... =D

    ReplyDelete
  2. betul tu. tapi yg penting, kita kena sentiasa bersedia menghadapi apa jua sekali pun.

    ReplyDelete
  3. banyak kes terkena kawan makan kawan ni... hu hu hu... sampaikan sekarang serik dalam berkawan... setiap yang berkawan sekarang mesti kena hati2...kita tak tahu isi hati dan agenda yang tersimpan dalam kotak pemikiran orang lain... namun x baik berburuk sangka...memadailah sekadar berwaspada...

    ReplyDelete
  4. dah pernah kena dgn situasi kawan makan kawan

    ReplyDelete
  5. tahniah..blog awak dh msk dlm list js..nti rajin2 lah singgah blog js ye...^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)