Produk Gemukkan Badan

by - Tuesday, February 05, 2013

Sha nak tanya memandangkan korang2 semua rajin nak berbusiness..apa produk yang baik yang korang jual untuk gemukkan badan..haha..lucu kan..selalunya orang cari produk kuruskan badan..tapi sha cari produk gemukkan pla..(kawan yang tanya)
tapi cara sha gemukkan badan ialah fikir positif..hehe..makan cara baiklah..tetap sama tapi quantiti makanan kerap dalam masa sehari.. macam sha..kalau nak ditembak jepun tu..memang akan cepat lapar..so sha suka makan la time tu..
mana tahu kamu tahu produk ini..bole komen ya..

You May Also Like

8 Comments

  1. ada org kata kita mcm tak cukup makan walhal kita dah byk mkn..selalu gak mkn suplement tapi mcm tu je haha :D

    ada suggestion share2 nanti ye D:

    ReplyDelete
  2. hai, , yana pown dlm proses menaikkan berat bdn,,klw krus sgt org tgk x elok aje kn,,,so mkn byk2,,heeh

    ReplyDelete
  3. makan B-complex :)
    B-complex ni tujuannya utk menambah selera makan..
    klu mkn B-complex, kompem lepas tu asik nak mkn aje..
    sy dah try...m'kesan utk tambah berat badan..
    tp kena istiqamah la..
    jgn mcm sy ni, x istiqamah..
    hehe..
    selamat mencuba ^^

    ReplyDelete
  4. Haha xde yg lucu sgt pun...deqla pun nk gemok gak ni..hrp mkn je byk tp ssh btl nk gemok..tp alhamdulillah la sejak kawen ni ade gak la isi..dr dulu cekeding je...hahaha

    ReplyDelete
  5. hahha.. Kak Ros tak tahu.. sebab Kak ROs cari cara nak kuruskan badan,,

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)