Kawan Makan Kawan

, , 10 comments
Photo

Assalamualaikum

kita dah percaya 100% adakah patut dia makan kita pula..aishh..manusia2..zaman teknologi kawan sendiri pun nak dimusnahkan..korang ada pengalaman tak? cer cerita sikit hehe..

10 comments:

  1. Ada la juga kawan makan kawan ni, yg tak tahan tu awek kawan sendiri pun nak sapu .. huh dasyat tu HEHEHE ^^ info

    ReplyDelete
  2. hurmmm... takat ni xd lagi jumpa kawan y macam ni.. huuu.. Alhamdulillah. kawan2 sy ok semua... nowadays laa... mintak jauh yang xbaik..huhu... awak? acaner. cer cite cerciter

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah. kes kawan makan kawan tak da lagi. harap akan datang takdok. HEHE

    ReplyDelete
  4. bahaya kalau dapat kawan tikam belakang ni..

    ReplyDelete
  5. inilah sfat manusia. ada byk sbb kawan makan kawan, iri, dengki, sakit hati, ta puas hati....tengok, semuanya berkaitan dgn penyakit hati,

    CiM kurang percaya kawan dan CiM tdk seweang2nya nak cerita byk hal pd kawan. lebih selesa bercerita semua perkara dgn hubby sendiri, dialah kawan CiM smpi mati

    ReplyDelete
  6. kalau nak citer panjang ni..
    mau 3 hari 3 malam tak habis lagi ni

    ReplyDelete
  7. ada beberapa kali pernah kena tapi zaman sekolah2 dulu la.Alhamdulillah, sekarang takde sebab saya sangat berhati2 bila berkawan

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)