Abby Abadi lawat anak Norman dan Memey

, , 5 comments
Abby Abadi Lawat Baby Sulung Memey,Norman

KL, 7 FEB 2013: Wah, nampaknya hubungan Abby Abadi dengan Memey memang sudah pulih seratus peratus. Apa tidaknya, Murai Batu tengok Abby Abadi telah sudi datang melawat baby Memey yang baru lahir pada 1 Februari lalu.

Sebelum ini Murai Batu ada dengar katanya Abby ada mengucapkan tahniah kepada pasangan Memey dan Norman Hakim di atas kelahiran bayi mereka dan ada berjanji untuk datang melawat baby mereka yang diberi nama Mohamed Darwisz Hakim.

Tup tup tadi, Murai Batu terlihat satu foto Abby mendukung seorang bayi dengan caption baby Darwish yang dimuat naik di dalam laman Instagram miliknya. Baby siapa lagi kalau bukan anak Memey itu!

Murai Batu tengok Abby mendukung baby itu dengan penuh rasa kasih sayang serta keibuan. Bukan sahaja sekeping tetapi Abby memuat naik 2 foto lain gambar anak Memey dalam pelbagai gaya. Comel jer Murai Batu tengok! Jom kita layan foto-foto itu di atas...

Sumber : Murai.com.my

Tahniah buat pasangan..dan alhamdulilah dengan kehadiran baby comel ini dapat mengeratkan kembali talian persaudaraan antara mereka :)

5 comments:

  1. tgk kat Instagram abby dan memey.bagus diorg berdua ni

    ReplyDelete
  2. hee,comel baby besar kai tudung tu pegang baby tecik:)

    ReplyDelete
  3. elok lah kan diorg sling berbaik...

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)