Trend tudung Zaman sekarang

sumber fb

Trend zaman sekarang..tutup aurat tapi..tanpa disedari kita buat sesuatu yang dilarang agama..nauzubillah...

10 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. sekarang ni, ada anak telekung yg siap dengan sanggul..

    ReplyDelete
  2. erm.. ramai yg follow trend mcm ni..
    kekadang nmpk pelik je.. kalau dah tinggi sangat...

    ReplyDelete
  3. semoga menjadi iktibar buat kita semua :)

    ReplyDelete
  4. bnyak dah husna nmpak skarang nih..yg lebih2 pon ada..

    ReplyDelete
  5. memang tak berkenan dengan fesyen bertudung macam ni. tinggi semacam je.

    ReplyDelete
  6. dh byk sgt org ikut trend ni..nyampah pun ade..

    ReplyDelete
  7. macam mana nak tegur, gf wan selalu macam tu.. Sayang nak potong rambut, dia kata paras punggung dah rambut dia..

    ReplyDelete
  8. pelik tapi benar2 berlaku skrang.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post