Tips Hilangkan jerawat dengan cepat

by - Tuesday, January 29, 2013


Jurujual: Salam kak, muka akak ni banyak jerawat elok akak guna produk saya.

Akak: berapa lama jerawat saya boleh hilang kalau guna produk ni?

Jurujual: Saya jamin dalam masa sebulan jerawat akak boleh hilang, kalau tak hilang saya makan jerawat tu semua.

Akak: takpelah saya ada cara lebih cepat hilangkan jerawat, tak sampai sejam.

Jurujual: Cepatnya! Apa cara akak pakai tu?

Akak: Photoshop!

jumpa kat FB..haha..lawak2..jangan lah serius bah :P 

You May Also Like

10 Comments

  1. Hahaha..btol2 gune photoshop je.senang kje.




    Byk hr akak bukak blog sha tapi xleh..mjur hr ni boleh

    ReplyDelete
  2. Hi,,sy admin@pingje.org.. ingin membantu awak utk tukar title blog.. utk senang sila add sy d fb
    JRevolusiKu

    ReplyDelete
  3. anda ditag : http://atienstory0809.blogspot.com/2013/01/fivers-hijabis-giveaway-ii.html

    ReplyDelete
  4. photoshop tu sebungkus berapa ringgit?klu dia tanye gitu nk jawab apew..hehe..

    ReplyDelete
  5. ahaha..zaman dah berubah..teknologi makin maju..=P

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)