Pengikut

Setelah sekian lama....

by - Januari 12, 2013


cuba teka benda apa diatas tu?? bentuk segi empat..penuh krim..perrgg..rupanya durian crepe..hehe..dulu orang duk update pasal benda ni..sha yang terliur..nak makan..nak makan...hahah..dan akhirnya..dengan izin Allah. sha dapat juga rasa..


rasanya? emm biasa2 ja kot hahaha..tapi habis pula 4 bijik tu..my sis beli kat alam mesra kk..4 bijik tu RM 8..mahal juga kan? mungkn dah habis musim kot heheh..


then sha pergi makan ABC biasa with ais krim..tengah2 panas kat luar tu..makan ni pun sedopp..haha..tapi sha tak suka dengan kacang tu...actually tak habis pun..banyak ni....harga RM4..sha makan aiskrim ja..hehe..

You May Also Like

15 Comments

  1. Akak lgsung xleh mkan ...x best...

    BalasPadam
  2. uwaa.. belum dapat merasa lagi durian crepe ni. musim durian dah nak habis ni. huhuhu. sedih.

    BalasPadam
  3. durian crepe memang sedap..tapi jangan tersalah pilih..ada peniaga yang lebihkan krim daripada isi durian.tu yang buat cepat muak tu

    BalasPadam
  4. Crepe doyan tu mmg akak tak makan..hi hi

    BalasPadam
  5. eyqa x boleh makan durian crepe...

    BalasPadam
  6. durian crepe akak xmakan tp klu abc tu akak mkn la hehhee

    BalasPadam
  7. kak fieda pun sampai habis musim durian tak makan2 lagi..ntah tak rasa pun nk mkn..

    BalasPadam

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)