23 January 2013

Review follower ke 1312




Happy belated day :)



akhirnya dah tiba ke 1312 iaitu tarikh birthday sha..lama juga penantian sha tu..sejak dari INI sebulan lebih juga nak tunggu hehe..apapun tahniah buat cikkamie.blogspot.com sebab jadi follower bertuah sha..hihi..




Cara nak amik -> Sini

dan sebagai hadiah..terimalah cursor nama yang biasa2 ja dari sha..itu ja mampu sha buat..
(autopublish)

8 comments:

  1. Tahniah. Makin ramai follower dia.

    ReplyDelete
  2. unik blogger ni kan..bertuah :)

    ReplyDelete
  3. tahniah follower Sha meningkat :-)

    ReplyDelete
  4. wahh..mesti rasa syok je kan terima follower bernombor cantik tu..=D

    tahniah buat cikamie..=)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)