23 January 2013

Realiti di FB dan Kehidupan



Jumpa kat FB, so hope kita jangan lah jadi macam ni ya..
:)

book of record ! tadi jalan2 ke 5 shopping mall (1B, Suria Sabah, CP, KK plaza dan Wisma Merdeka) sebab nak buat projek kelas..huhu..lebam ja nda kaki ni..penat kio !!

10 comments:

  1. hehehe itulah lumrah kehidupan, bila di facebook lain.. itu lah manusia sha :)

    ReplyDelete
  2. bila difikiran lain hati lain bicara...

    ..wah..dah siap ker semua projek kelas tuu..mesti penat..rendam kaki dlm air suam...

    ReplyDelete
  3. done following..jemputlah singgah :)

    ReplyDelete
  4. tak sabar nk jejak kaki ke kk..... yeayyyy

    ReplyDelete
  5. haaa kan. myb rmai kalangan kita begitu. to CiM rasa kejujuaran du fb & blog jua berbeza...

    ReplyDelete
  6. tak mau jadi macam tu la. emmm cakap tak serupa bikin . wah..marathon 5 supermarket ye. mesti lenguh kaki ye . takpe demi tugasan kan, berbaloi rasa nanti.

    ReplyDelete
  7. in shaa Allah..moga kita istiqamah melakukan kebaikan ye sha..=)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)