Mengapa perlu DIAM ??

, , 5 comments
sumber : FB...klik untuk tumbesaran :)

kata orang..banyak cakap banyak dosa..wallahualam..ikut dari diri masing2lah kalau banyak cakap tapi berdakwah..mestilah banyak pahala kan :) sha diketegorikan sebagai pendiam lah juga :P haha
tapi kadang2 suka bercakap..tapi bila mengangtuk dan lapar sha jadi pendiam..hihih..
korang bagaimana?

5 comments:

  1. akak suke bercakap..
    tapi kalau baru jumpe ke, baru kenal ke akak malu-malu meowww sikit, tp kalau dah kenal.. nah.. segunung cerita akak sembang hehe

    ReplyDelete
  2. KY juga boleh dikatakan pendiam, tapi bila bercakap susah pulak nak diam, jadi jangan tanya banyak soalan pada KY heeee

    ReplyDelete
  3. Betul..banyak perkataan banyak dosa. Maksudnya cakap benda2 yang tak berfaedah lah. Saya suka bercakap..hehe. Kadang2 manusia kita diam pun susah, kita banyak cakap pun susah..emm.

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)