Langsing dengan FELINNA

, , 8 comments




KRIM PELANGSINGAN YANG BOLEH DIRASAI KESAN HEBATNYA HANYA DENGAN SEKALI SAPUAN.. SEBELUM GUNA SILA UKUR DULU SAIZ KAWASAN YANG INGIN DIKECILKAN..:)

Risau dengan pengambilan supplement penurunan berat badan yang memudaratkan?
Malas untuk berdiet keterlaluan?
Krim pelangsingan badan sebelum ini berbau serai, halia atau sangat panas??

MEMPERKENALKAN, SEJENIS LOSYEN BADAN YANG UNIK DAN ISTIMEWA!!
INCH LOSS DARI FELINNA BEAUTY..
berharuman persis minyak wangi memukau rasa, memiliki sensasi dingin (tidak terlalu hangat) dan mesra pengguna..
mampu membakar lemak2 berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah tanpa lekitan. Turun 5 KG sebulan tanpa berdiet dan senaman yang meletihkan!!

HARGA:
RM75 SEMENANJUNG
RM80 SABAH/SARAWAK
180ML/BOTOL

APA KEISTIMEWAAN SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN PALING HANGAT MASAKINI?

-diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

-dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

-yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

-selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

-boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)

CARA GUNA:

-picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
-sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.
-boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)

 

Jika Berminat atau mempunyai sebarang pertanyaan sila email  riefanriena@gmail.com


8 comments:

  1. eh eh.. terima kasih Sha sebab promote kan kat sini.. terkejut pulak akak... (^_^) terima kasih sangat2 dik...

    ReplyDelete
  2. famous kan produk ni sekarang dik..tp kak tak pernah cuba lagi..

    tak tahu keberkesanannya..hehe

    ReplyDelete
  3. tunngu tgh bodek boss..hahah..nk try gak

    ReplyDelete
  4. dulu husna mcm x percaya..tp skarang kawan2 husna pakat guna dah..lpas ni husna pon nk kna cari jgak sebotol..=P

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)