Felinna Inchloss - kurus dengan cepat !!

, , 10 comments



Jika korang peminat SUSU boleh try susu alpha lipid..now produk yang femes jomkita lihat apa info menarik tentangnya..

KRIM PELANGSINGAN YANG BOLEH DIRASAI KESAN HEBATNYA HANYA DENGAN SEKALI SAPUAN.. SEBELUM GUNA SILA UKUR DULU SAIZ KAWASAN YANG INGIN DIKECILKAN..:)

Risau dengan pengambilan supplement penurunan berat badan yang memudaratkan?
Malas untuk berdiet keterlaluan?
Krim pelangsingan badan sebelum ini berbau serai, halia atau sangat panas??

MEMPERKENALKAN, SEJENIS LOSYEN BADAN YANG UNIK DAN ISTIMEWA!!
INCH LOSS DARI FELINNA BEAUTY..
berharuman persis minyak wangi memukau rasa, memiliki sensasi dingin (tidak terlalu hangat) dan mesra pengguna..
mampu membakar lemak2 berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah tanpa lekitan. Turun 5 KG sebulan tanpa berdiet dan senaman yang meletihkan!!

APA KEISTIMEWAAN SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN PALING HANGAT MASAKINI?
  • Diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.
  • Dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)
  • Yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.
  • Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.
  • Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)



CARA GUNA:
  • Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
  • Sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.
  • Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)




Berminat PM Harga : Sharina Elyana

10 comments:

  1. hurmmm bagus kan
    skrg tgh hot nie ;)

    ReplyDelete
  2. Nak cari untuk gemuk kan badan ;)

    ReplyDelete
  3. mmg best inchloss ni x panas.. pakai belah malam pun wangi je..

    ReplyDelete
  4. husna dah tgk bnyak testimoni yg berjaya..igt nk cari jugak lah..huhu..

    ReplyDelete
  5. Semoga berjaya dalam bisnes yang diceburi.

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)