Di Mana Silapnya?

by - Saturday, January 05, 2013

klik untuk tumbesaran 

Manusia akhir zaman, hanya fokus kepada keduniaan, adakah didikan dari ibu bapa yang lemah atau didikan agama yang kurang? MasyaAllah !! 
Sumber : Facebook

You May Also Like

9 Comments

  1. dorg dh terlalu sangat ikot budaya lua...hmmm...payah kn..makin hari,akhlak makin tecemar..

    ReplyDelete
  2. Astaghfirullahalazim..nak salahkan ibu bapa pun tak boleh sebab diorang ni bukan kecil. ibu bapa dah beri didikan yang betul tapi itulah, pengaruh zaman sekarang..SubhanaAllah, perkara yang tak elok diorang suka.

    ReplyDelete
  3. x dpt bce pon dlm gmbr tu..Dah klik x leh pon gmbr tu membesar..

    ReplyDelete
  4. tak der kesedaran dalam diri lagi ni... tak boleh nak salahkan ibu bapa lagi ni.. dorang dah mampu berfikir mana yang baik mana yang buruk.. mana yang dosa mana yang pahala... nanti mak bapa tegur dorang lawan.. Nauzubillah..
    bertambah suka mereka2 ni bila kena puji2..

    ReplyDelete
  5. sweet couple lah kononnye... diorang tak tawu ke couple cam diorang buat tu budaya yahudi nasrani ? suke sangat la kan tiru budaya diorang... sekarang, yahudi dah bertepuk tangan dah sebab dah berjaya "menakhluk" minda anak2 Islam...

    ReplyDelete
  6. Budak2 sekrg..bangga sgt la tu tayang pic gini...huh..wat malu mak bapak je..

    ReplyDelete
  7. Ya Allah.. kenapa lah begini jadinya.. yg komen sweet tu pun..emmmm...

    ReplyDelete
  8. kecik2 dh pandai..segan kita yg tua ni nengoknyer..mintak jauh dari anak2 kak fieda nanti..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)