Borang Permohonan Rebat RM200 Telefon Online

, , 13 comments

Pendaftaran atau borang permohonan rebat RM200 telefon pintar boleh dibuat secara online. Golongan belia atau remaja yang berusia antara 21 dan 30 tahun boleh mula memohon rebate RM200 bagi telefon pintar 3G terpilih daripada pengedar berdaftar mulai 1 januari 2013.
rebat-rm-200-telefon-3g
Syarat Kelayakan Rebat RM200
  • Warganegara Malaysia berumur antara 21 sehingga umur 31 tahun
  • Berpendapatan kasar bulanan RM3000 dan kebawah
  • Model telefon pintar yang dipilih mestilah dibawah harga RM500 maksimum
  • Pelanggan jalur lebah mudah alih
  • Hanya satu telefon pintar untuk setiap seorang
Cara Permohonan Rebat RM200

rebat-rm200
Permohonan di bawah Pakej Komunikasi Belia itu boleh dibuat menerusi pendaftaran dalam talian (online) di https://komunikasibelia.skmm.gov.my/ updated !! sudah berfungsi :) selamat mendaftar ya..hehe

Pastikan anda mencetak slip pendaftaran sebagai bukti anda telah memohon rebat RM200 untuk telefon pintar. Skim itu berasaskan siapa cepat dia dapat dan khas bagi 1.5 juta belia yang layak mendapatkan telefon pintar itu selagi stok masih ada.


Sumber: Borang Permohonan Rebat RM200 Telefon Online | melvister.com 

13 comments:

  1. akak tak mohon la pulok sha..hehee

    done col sha gan digi :)

    ReplyDelete
  2. okey akak pun nak join jugak hehe
    thanks sha

    ReplyDelete
  3. macam merugikan duit rakyat je. ;)

    ReplyDelete
  4. wah wah wah..... nak juga la.. boleh ka tu.. hehehehehe

    ReplyDelete
  5. 1.5juta belia or ringgit?hehe
    xreti nk dftr

    ReplyDelete
  6. kelik2 nutrilite tgk apa yg ada kat sana..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)