2013 - Apa Azam korang?



Macam cerita diatas...azam sha pun masih lagi belum tercapai..hehe..insyallah tahun ni kot..amin..amin..apapun azam kita, tercapai ka tidak..yang penting ianya positif dan kena rajinlah mengecapinya..insyallah kita berjaya :)

9 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. tahun baru mesti la nak ada azam baru kan..jemput singgah sini
    http://www.permatabiru.my

    ReplyDelete
  2. akak dah tak ingat apa azam akak..huhuhu..

    wana n jaslina dah wi alamat..sorang lg yg belom...

    atr kt gmail akak je lh..
    roszitaomar@gmail.com

    ReplyDelete
  3. azam kita tuk bljr bersungguh-sungguh dan tiada main-main dah..No internet,no tv and no phone..

    ReplyDelete
  4. lama sudah xder azam. azam y ada pon dah kawen dahh..hehee

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah.. semoga apa yang kita azamkan utk tahun ni akan tercapai la ya... (^_^)

    ReplyDelete
  6. banyak azam akak sebenarnya sampai xterlist la hhihii

    ReplyDelete
  7. azam taun lepas tak tercapai lagi ni..sambung taun ni..hihihi

    ReplyDelete
  8. carry forward azam tahun lepas..haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post