2013 - Apa Azam korang?

, , 9 comments


Macam cerita diatas...azam sha pun masih lagi belum tercapai..hehe..insyallah tahun ni kot..amin..amin..apapun azam kita, tercapai ka tidak..yang penting ianya positif dan kena rajinlah mengecapinya..insyallah kita berjaya :)

9 comments:

  1. tahun baru mesti la nak ada azam baru kan..jemput singgah sini
    http://www.permatabiru.my

    ReplyDelete
  2. akak dah tak ingat apa azam akak..huhuhu..

    wana n jaslina dah wi alamat..sorang lg yg belom...

    atr kt gmail akak je lh..
    roszitaomar@gmail.com

    ReplyDelete
  3. azam kita tuk bljr bersungguh-sungguh dan tiada main-main dah..No internet,no tv and no phone..

    ReplyDelete
  4. lama sudah xder azam. azam y ada pon dah kawen dahh..hehee

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah.. semoga apa yang kita azamkan utk tahun ni akan tercapai la ya... (^_^)

    ReplyDelete
  6. banyak azam akak sebenarnya sampai xterlist la hhihii

    ReplyDelete
  7. azam taun lepas tak tercapai lagi ni..sambung taun ni..hihihi

    ReplyDelete
  8. carry forward azam tahun lepas..haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)