Mini segmen : Tolong Klik Nuffnang saya

, , 14 comments
Assalamualaikum w.b.t 
hey semua :) 

Segmen yang hari tu..2-3 orang ja yang join..mungkin dorang tak nak ceritakan tentang kenakalan dorang kot..lagipun sha terlupa nak update pasal tu kuang-kuang-kuang..tak apalah tak ada juga yang kisah hahah..so malam ni sha nak kumpulkan seberapa yang boleh..sebab nak klik nuffnang korang lah..tolong naikkan BE korang..nak tak?? mestilah nak kan??

tak perlu buat entry..just bagi link ja kat kotak komen..sebelum tu korang klik lah 1 ka..2  ka iklan nuff sha..hehehe..namanya juga minta tolong kan..so kita guna la kaedah win-win adil...

Sekian :) Terima kasih sebab sudi baca 
Wasalam

14 comments:

  1. http://bulatitucomell.blogspot.com saya join :D

    ReplyDelete
  2. nak join..

    http://www.syuhadasalleh.my/

    ReplyDelete
  3. done! :)
    http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. http://budakkecikbermonolog.blogspot.com

    *Saya punya bukan nuffnang, tapi Churp2 Ada kat bawah header tuh~ ^^

    ReplyDelete
  5. jemput singgah :)

    http://pelengkaprusukiri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. nuffnang den xpenah naik2 pon..huhu...

    ReplyDelete
  7. nuffnang kaka xpenah naik2.. sedih pulak.. sobsobsob

    ReplyDelete
  8. http://solehahshamsuddin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. join! :3

    http://mystorytimez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. sha mcm ni boleh ker..akak bukan per tkt nuff detect jer jd fraud click :-)...

    ReplyDelete
  11. http://wwwpermatabiru2010.blogspot.com thanks..klik juga sini

    ReplyDelete
  12. boleh ke wat cam 2??

    sebab nanti fraunk click..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)