Mini Segmen : Entry terlama TAMAT

, , 20 comments

Segmen kali ini berkisar tentang entry yang terlama dalam blog korang dalam erti kata lain..1st entry..sha tau ramai yang telah edit or delete entry tersebut termasuk sha..mungkin sebab malu nak baca karangan tingkatan satu macam ini heheh..jangan ketawa lebih-2 tau !!!

Penyertaan untuk 24 jam sahajatak perlu buat entry !!! korang boleh godek balik entry terlama tu..dan letakkan dikotak komen ini..sha nak baca !! 
Selamat mengimbau kembali kenang 1st entry :P

Senarai Peserta Jom Baca :)
:82:http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/01/aku-nak-ada-blog-sendiri.html
:82:http://smilewashere.blogspot.com/2011/05/permulaan-bagi-sebuah-blog.html
:82:http://qarrjalil.blogspot.com/2009/04/handphone-o-handphone.html
:82:http://izzah-norlizah.blogspot.com/2012/06/im-new-here.html
:82:http://aejarstories.blogspot.com/2011/01/nak-kenal-saye-x.html
:82:http://biby-fiessta.blogspot.com/2012/03/bengang-aku-dibuatnya.html
:82:http://miaduniaku.blogspot.com/2011/07/mitos-fakta-pemakanan.html
:82:http://husnazahidi.blogspot.com/2011/08/insane.html
:82:http://kampung-kameq.blogspot.com/2010/11/my-first-word.html

Thanks sebab support Mini Segmen sha :)

20 comments:

  1. dah delete dh..malu i...hahahaha

    ReplyDelete
  2. Hi .. mcm mne awk buat
    Tuto,Blog, n bnyak lgi tu?

    ReplyDelete
  3. http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/01/aku-nak-ada-blog-sendiri.html

    entah apa-apa tah entri pertama nabila tu. haha. rasa nak delete smua entri lama, tapi takpe la. buat kenangan ;p

    ReplyDelete
  4. entry first saat buat blog ;)
    http://smilewashere.blogspot.com/2011/05/permulaan-bagi-sebuah-blog.html

    ReplyDelete
  5. haha..lawak je baca..

    no edit : http://qarrjalil.blogspot.com/2009/04/handphone-o-handphone.html

    ReplyDelete
  6. first entry,,, :)

    http://izzah-norlizah.blogspot.com/2012/06/im-new-here.html

    ReplyDelete
  7. nak ikut juga... tak yah buat entry kan.. almaklumla kaka ni kureng sikit dalam segmen2 ni.. heheheh.. bila kaka baca balik memang macam mo muntah hijau dengan entry kaka yang mula2 dulu tu.. nanti kaka join ya

    ReplyDelete
  8. http://aejarstories.blogspot.com/2011/01/nak-kenal-saye-x.html

    entah pape ntah..Macam ade orang nak kenal je?hehe...

    ReplyDelete
  9. join ! hehe
    http://biby-fiessta.blogspot.com/2012/03/bengang-aku-dibuatnya.html

    ReplyDelete
  10. mama masih ada tak delete...rugi laa delete kenangan berharga tuu...

    http://miaduniaku.blogspot.com/2011/07/mitos-fakta-pemakanan.html

    ReplyDelete
  11. akak pun x delete tp ..sekrang tak blik lg..xleh nk join ..lah..bw guna phone..agk terbatas lh sikit

    ReplyDelete
  12. entry lama ayu tak salah 1 ayah ja..haha

    ReplyDelete
  13. husna punya nasib lar time sem 1 kat merbok..itu pon bercerita tntg tah apa2..haha..=P

    http://husnazahidi.blogspot.com/2011/08/insane.html

    ReplyDelete
  14. x pernah padam entry lama2.. :)

    http://kampung-kameq.blogspot.com/2010/11/my-first-word.html

    ReplyDelete
  15. sha mmg rajin la ni buat segmen ye..

    ReplyDelete
  16. ni nah entry first http://www.msvelentine.my/2010/11/cubatrytest.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)