Kini bertukar kepada opzzpinky.my

, , 18 comments


Have you all see that..OMG Im happy punya domain sendiri..ngee..actually its FREE !! huwa..huwa..huwa..haha..sha dapat dari SINI thanks a lot Ms. Innanie..kemarin sha pergi usah blog innanie..try to register..susah sangat haha..maybe Im excited to grab it..but alhamdulilah..rezeki sha dapat juga domain tu..kekekeke..

Bila korang dah register korang kena tunggu 24/48 jam seterusnya..jangan mengelabah !! hehe..cepat..cepat until 25 disember only !! PERCUMA dan setahun kemudian baru bayar 20 hinggit..Im lucky hehe..you are next !!

18 comments:

  1. bertuahnya sha...

    nak tanya takde perubahan ke sha.. sama seperti dulu... takut ada yg kena ubah ha haru kak nanti... nk try tapi takut dah la buta IT

    ReplyDelete
  2. tahniah.. domain .my lebih dari .com :)

    ReplyDelete
  3. wah Sha dah ada domain sendiri. bagus.. tapi tiada masalh dengan nuffnang ka? takut juga mo tukar...

    ReplyDelete
  4. tahniah sha...makin advance blog sha..tp knp bukan .com ye..

    ReplyDelete
  5. tak berani..takut berubah apapa nnt ,...kan dah ler tak reti nak godek2..

    ReplyDelete
  6. tahniah...

    akak ni malas benor nak mengodek

    ReplyDelete
  7. hehehe..sempoi.. lepas ni senang nak ingat domain dia dah..hehehe

    ReplyDelete
  8. wah, bestnye dye..hihi..tahniah :D

    ReplyDelete
  9. @eita mmg susah kak..sha mmg tahan ja kepala nak botak fkir huh

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)