Kehidupan Hostel bermula

, , 11 comments

Sha bangun awal tadi sebab nak gerak pergi hostel..kelas hari ni jam 2..bestnya..ada masa lagi nak kemas barang..done..terus buka laptop..check line internet 2 bar..boleh tahan laju juga ni..apalagi terus blogwalking..sambil2 klik iklan nuff


lapar..teringat kat kek lapis yang kakak sha bekalkan tadi pagi..amboi dah macam budak sekolah pula..lantaklah..dah perut menyanyi sakan..makan jalah kek ni..emm..sedap..makan pakai sudu haha..takada pisau..air pun tak ada..telan ja la..


shoot view sikit..wah..sha kalau bangun mesti nak tengok laut..see..dah 2x dapat view macam ni..alhamdulilah..kononnya nak berumah kat tepi pantai..mesti best kan?  

11 comments:

  1. nak jugak kek lapis tu ! hehe..wahh,nice view lorhhh :)

    ReplyDelete
  2. hostel kat ngan pantai. bestnya mesti berangin..

    ReplyDelete
  3. sedapnya kek lapis tu sha.. selamat menstudykan diri ye

    ReplyDelete
  4. selamat kembali ke hostel ya Sha.. kena belajar sungguh2 lagi ya..

    ReplyDelete
  5. selamat study dik
    jaga diri baik2 tau !

    ReplyDelete
  6. seronoknya view tu..
    happy studi dik..
    take care !!

    ReplyDelete
  7. sedap nyer kek lapis dia...

    bak sini sikit

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)