Guys...Teka..lah

by - Saturday, December 29, 2012



kenai tak benda pelik yang cute lagi menawan kat atas tu?? haha..ingat lagi tak sha pernah minta tolong korang di SINI..akhirnya sha dapat juga idea nak buat apa..korang tekalah apa benda atas ni..hints nya..em...tempat letak barang, muat 1 barang ja :P

nanti sha bagitahu esok ya..sekarang nak buat video pasal buat benda cute ni :P

You May Also Like

8 Comments

  1. mcm tempat letak tisu je. ye ke? bekas tisu. hekhek

    ReplyDelete
  2. saya teka... tempat simpan lauk..macam mangkuk tingkat tu

    ReplyDelete
  3. macam tempat letak tisu.. tapi ntah la... nda dapat teka pula..

    ReplyDelete
  4. simpan alat mekap..haah..xtau la sha...pandai sha buat

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)